äntligen!!!

Nu har jag fått iväg alla papprena till försäkringskassan om graviditetspenning så får vi hoppas att allt går bra.
Har jobbat i Pålsboda idag vilket var ett tag sedan men alltid lika roligt!

Längtar tills jag får lön. Ska ev. boka tid hos Fia för klippning och slinga håret =) Ska bli så himla skönt att få klippa sig lite, håret bara hänger just nu känns det som.
Enligt Bonniers Barnbok från 1990 ska man klippa håret i en välskött frisyr när man är gravid. Bilden som dem visar i boken är verkligen en pottfrisyr, sååå fult! Så nu vet du Fia hur du ska klippa mig då ;-)

Och imorrn är det Fredag och sen är det helg och jag är långledig =) Är ledig lörd, sönd och Måndag, nice!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag får klippa en pott frisyr på dig gör jag det gratis :) haha vad söt du skulle bli med ditt tjocka hår! Hihi snacka om kant! :)

2011-09-22 @ 18:27:49
Postat av: Susanne

Hahaha jag ser bilden framför mig.. Usch vilken mardröm!!!

2011-09-22 @ 20:34:21
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0