Denna söndag!!!

Hade en trevlig stund i bilen imorse påväg till jobbet. När jag kom utanför Hjortkvarn, i hängmattan som vi kallar det, var det en början på en jättefin soluppgång. Fan att man inte har systemkameran med sig vid sånna tillfällen. Jättefin himmel allafall. Sen när jag åkte över bron i Svennevad och tittade ut mot Sottern så var himlen lika fin där och vattnet var alldeles lilablått med orangea inslag =) Sen när jag tittade rakt fram lite längre bort såg jag regnbågen.
Härlig morgon men när jag svängde in till jobbet så sprang det en svart katt över vägen, Fan oxå tänkte jag. Nu är hela dagen förstörd. Men som tur är har allt gått bra idag. Vi hade på jobbet lyxen att få smaka en himmelsk god chokladtårta som Nerissa hade gjort, jättegod!!!
Men jag hade ändå hoppas på lite mer tur idag. I Fredags när jag var till Marieberg köpte jag Lotto med Joker, och jag kände när jag köpte lotten att detta kommer bli en vinst, helst drömvinsten. MEN ICKE DÅ!!!
Hur svårt ska det vara att vinna lite pengar liksom =) Jaja, första gången jag köpte en sån här lott så kanske att man har mer tur nästa gång.

Nu ska jag ner och laga lite mat tills imorgon så jag har en matlåda. Det blir ugnstekt lax med couscous och någon kall sås till.
Örjan har hjälpt sin pappa hela helgen med att gräva jordvärme hos dem. Undra om han blir sur nu när jag inte har handlat med någon pizza till kvällen... Vi pratade om det igår nämligen att jag kanske skulle göra det men jag var sååå trött efter jobbet idag så jag glömde bort det. Oops!!!
Får väl duga med smörgås helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0