En latdag!!!

Vaknade klockan sex imorse, kunde somna om till straxt före sju, suck! Skitkul på sin lediga dag! Ösregnade ute så man kunde ju inte ha gått på en promenad... Inte för att jag hade gjort det annars men ändå =) Bestämde mig för att göra lite frukost till mig och Örjan. Det blev Amerikanska pannkakor, Mmm gott, med lite annat tiil oxå. Uppskattades mycket...

Sen framåt fm var jag så jäkla trött så hela min fm har jag sovit... Sov till ett typ, herregud! Och jag skulle behöva måla dem där jävla köksluckorna men jag orkar, orkar, ORKAR INTE!!! Usch känner mig så himla laaat!!!! Jag blir så trött på mig själv. Ska förska ta nya tag imorgon med det så får vi se om jag kommer nånvart. 

Igår var jag till Marieberg och köpte då bla. färg till köksluckorna och present till Guje så jag hoppas hoppas hon blir nöjd över... På Lördag ska vi dit så det blir roligt!

Jaha vad ska man hitta på nu då??? Skulle verkligen behöva ta reda på den gigantiska klädhögen som ligger nere på bordet, får se om jag orkar ;-)
Ska senare ikväll åka till Emma. Jag har gjort en äppelpaj =) Gott!!! Kanske att Anders får smaka oxå, vi får se, hehehe!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Amerikanska pannkakor, den frukosten känner jag igen :) Vilken färg blir det på luckorna? Nyfiken serrö :)

2011-09-08 @ 21:36:48
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Susanne

Lilian: Det var väldigt gott med pannakakorna, fattades bara Lönnsirapen =)

Färgen blev ja grå, varken ljus eller mörk utan nånstans mittemellan. Är inte klar än allafall men i veckan som kommer ska det bli klart...

2011-09-10 @ 11:23:13
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0