Igår...

var jag ju hemma hos Lollo på Me&I-party. Riktigt trevligt var det men jag jag köpte ingenting men de hade mycket fint och kul att se hur det ser ut och känns i verkligheten då vet man ju ifall man ska beställa nån annan gång =) Hittade mycket fint till Nikki oxå... 
Och äntligen fick jag träffa lilla söta Titus oxå. Så himla underbart rar han var/är. Väldigt roligt att träffa Louise oxå för det var ju ett tag sen. Jag hade åkt dit tidigare innan partyt började så jag och Lollo satt och pratade lite, bla. om hennes förlossning. Jag har aldrig skrattat så mycket... Ja herregud vilken upplevelse.
Som vanligt hade Lollo gjort jättegott fika. Brödet hade hon gjort själv, supergott, man kunde ha trott att det var köpt på något bagerie typ Sveas eller Hellas men nej nej!!!
Sen hade hon även gjort kolapaj med hallon, oxå väldigt god! Jag tror även hennes man Niklas fick en matlåda av det idag, hehehe!

 
Självklart hade jag lite blommor med till dem och...

... lilla Titus fick en body och tossor/skor =)


Mamma Lollo..


Jag och Titus... Vi kallade även honom för Ostbågen för när man höll i honom så
vart kroppen på honom som en ostbåge =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var jättemysigt att Du kom lite innan! Vi måste träffas snart! Jag kan ju skratta ihjäl mig ihop med Dig!



Hahaha! Min lilla ostbåge :)



Tack Snälla för de vackra blommorna och de tuffa presenterna till Titus! Jag gillar dom skarpt!



KRAMAR

2011-09-15 @ 22:27:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Maritta H

Vilken fin blogg du har,den kommer jag o kolla i fler gånger :)

2011-09-17 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0