bullbak!

Ja eftersom vädret inte har varit så roligt idag så bakade jag lite bullar igen =) Dem vart jättegoda och jag var tvungen att provsmaka två så nu har jag jätteångest över det =) Att man inte kan ha någon karaktär, suck!
Och igår när jag var uppe i Gryt så hittade jag en godisburk, Mmm vad gott tänker man men sen då??? Ångest igen...
Så imorrn skulle jag ju vilja ut och springa plus att gå ut och gå! Men vi får väl se hur vädret är. Gillar inte att vara ute när det regnar även om man har kläder för det.

Nova har börjat att vända sig på sidan nu. Det är så kul att se hur mycket hon utvecklas för varje vecka som går faktiskt. Men att ligga på mage gillar hon minnsan inte men det får hon göra ändå fast korta stunder bara.
På Fredag blir hon 3 Månader och tänk att Fredag den 13 kunde bli en Turdag, ja allafall för oss =)

Ligger och kollar på Big Brother och jag förstår inte vad det är för folk dem har hittat i år??? Vissa är så elaka och beter sig illa mot varandra. Trots det så kollar jag på det... Jag skyller på att det inte finns något annat att titta på helt enkelt.
Det var faktiskt mycket bättre och roligare förra året!!!

Imorrn ska vi eller Örjan börja att tapetsera hallen så till helgen ska det vara klart. Ja allafall delvis. Det är ju dem där listerna som ska köpas till och just det som kan dröja innan det blir av, hehehe!

På Lördag ska vi på födelsedagskalas hos Nicklas som har fyllt 30 år!!! Det blir roligt att få träffa alla vänner!

Slänger upp en bild på mig och Örjan som är taget för ungefär en 100 år sen!!!







Kommentarer
Postat av: Lollo

Ha inte ångest!

Du lever bara en gång! Då ska Du ju passa på att njuta av det livet! :)



KRAM

2012-04-12 @ 00:01:39
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Rogersdottern

Jag håller med Lollo!!!! Ät bara!! Det är bara ut o röra lite på sej sen.... Funderar oxå på att baka bullar! Kram

2012-04-12 @ 07:01:51
URL: http://rogersdottern.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejhej,

du ska inte ha ångest över bullarna! Och härligt med tapeter i hallen. Skulle du kunna tänka dig att visa upp de och renoveringen på Byggla.se? Du kan även se hur andra renoverar och gör om där! Maila mig så berättar jag mer och kan erbjuda en liten present :)

Tänk inte mer på bullarna nu!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-04-12 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0