då var det måndag igen!

Alldeles precis har vi varit nere hos barnmorskan och vägt och mätt Nova. Allt såg bra ut och om två veckor ska hon vaccineras, hoppas det går bra oxå.

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen så jag ska väl försöka att summera veckan som gått lite...

I Torsdags var jag hemma hos Lollo. Det var så roligt och mysigt att få träffa henne, Titus och Niklas =)
Lollo tog en massa fina bilder på Nova och ett par på Nova och mig ihop. Och lilla Titus han var väl för söt, vilket litet Charmtroll säger jag bara. Jag och Louise har bestämt att Nova och Titus ska gifta sig när dem blir stora, hahaha!
Är det de som kallas tvångsgifte eller ;-)
Örjan och jag har bestämt att tre kort ska vi förstora upp för dem vart så jäkla bra på ren svenska =) Tack Lollo ännu en gång!
Här är några utav alla bilder som hon tog ♥
    
Tyvärr tog ju inte jag några kort men det får bli nästa gång vi åker dit och då ska Örjan med oxå.

I Fredags påbörjade jag renoveringen av våran hall =) Panelen är målad nu men jag vet inte om jag ska måla den en gång till. Tycker att det inte riktigt är ordentligt täckt eller om det är ögat som lurar en, hmmm. Allafall så har vi bara tapetseringen kvar sen, och ja just sen ska vi ju köpa lite lister och sånt och sätta runt dörrar. Det kommer att bli så bra tror jag. Ja det kan ju inte bli värre än det var innan allafall ;-)

Just nu väntar jag på att en Barnmorska från Kumla ska ringa eftersom vi inte har blivit informerad något om Föräldragruppen som startar på Onsdag för vi sa nämligen till om att vi gärna skulle vilja gå kvar i den fast vi nu tillhör Pålsboda och det skulle ju gå bra sa dem men vi får väl se vad dem säger nu...

Och Imorgon ska jag hem till Elin som bor i Hjortkvarn en sväng. Hon är nämligen oxå Mammaledig till lilla Ebba som är typ 4 Månader tror jag. Det blir trevligt!

Hej Hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Örjan

Om jag inte kommer ihåg fel, så är det brudens far som skall betala bröllopet:-(.....;)

2012-04-02 @ 12:16:48
Postat av: Emma

Vilka fina bilder, särskilt den på er två :)



2012-04-03 @ 10:44:52
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahaha! Klart det är brudens far som får stå för kalaset! ;)

Det blir inte så dyrt...bara en 300 gäster ungefär... :)



Det var så mysigt när ni var här!!! Kom snart igen! <3

2012-04-10 @ 01:11:36
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0