Jag gjorde det...

Ja idag var jag faktiskt ute och sprang och gick en promenad. Först på fm så sprang jag spåret, hua hua!!! Sen på em åkte jag upp till Gryt och gick en sväng =) Väl där uppe så passade jag och Nova på att hälsa på Linda och lillan Victor som var på besök =) Himla söt han var!!! Tog ju tyvärr inte med mig kameran då jag var där men men... Får komma ihåg den nästa gång vi ses.
När vi kom hem, alltså till Mamma och Pappa, så somnade Nova i min systers Virrans famn när dem satt i gungstolen och gunga. Där sov hon gott en stund =)


Denna bild tog jag i Söndags. Det är Örjans bror Magnus och hans tjej Annie.
Vi var där en stund innan vi åkte till Tony&Guje.
Det är inte så ofta vi träffar dem då de bor i Visby. Men det är kul när vi väl får tillfälle till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0