jag hann först!!!

Både Emma och jag fick klagomål idag för att vi inte hade bloggat på länge. Jag har ju dårå en anledning till varför jag inte hinner.. Hon heter Nova =) Emma är ju bara lat, hihihi! Nej då skoja bara!!!

Vi var hemma hos Nicklas och Karin idag på lite kalas då det är Nicklas som har fyllt 30 år. Han fick i present att köra en Lambourghini (vet inte hur det stavas), en kaffemaskin och öhhh nånting mer. Jag minns inte. Kanske det var presentkort på Akvariumkällarn.
Det var allafall trevligt och mycket gott fika bjöds det på kan jag säga. Karin är en hejare på att baka =)

 
Nicklas försöker att ta sig en tupplur i solariumet då deras egna säng var upptagen av Nova som väckte honom då han försökte att ta sig ett gubbvil tillsammans med henne, hehehe! Så han tog och la sig i solariumet istället =)


En del av folket som oxå var där...


Karin fick ta disken... Som vanligt ;-)


Linda utövar nått slags Ninjaslag mot Emma.

Ja det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0