Valborg!

Ja idag är det sista April och det är ju skönt för ju att det är 1 Maj imorgon =) Smart reflektion va?! Vi får se om vi åker ner på något firande ikväll...
Imorgon är det Godegårdsmarken och det brukar ju vara en bra marken. Så vi åker nog dit en sväng skulle jag tro.

Annars idag har jag hunnit med mycket på fm för att vara jag. Tvättat, hängt upp tvätten, dammsugit och våttorkat golvet. Lagat mat och plockat i och ur diskmaskinen =) Bäst att passa på då Nova låg och sov.
Dödade oxå världens största spindel. Usch så äcklig och stor den var... Fick lite skuldkänslor efteråt men jag ville inte att den skulle krypa in i garderoberna, so I killed it!

I Helgen som var så var vi i Lördags och tittade på bil i Kumla men den var såld =( Sen iväg till Ålsta för att kolla på Fredriks och Helenas nya hus. Jättefint!
Efter det var vi en sväng på marken oxå. Köpte bra lite marknadsgodis och det är ju alltid gott =)
Sen när vi kom hem så åt vi och tog kort till Na, så på Fredag är vi med på Babyannonserna.
Och klockan tre var det dags för Go Glass med nästan hela familjen =) Det var gott och trevligt, dock lite kallt ute men men...


I Söndags så gjorde vi inget speciellt. Novas Farfar och Farmor var här och de hade köpt lite kläder och ett gosedjur =)
På em satt jag ute i solen, det var väldigt skönt! Behöver få lite färg i nyllet. Var ju även ute och sprang och efter det gjorde lite magövningar m.m.
Så idag känns det att man var ute och rörde på sig, gött!

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0