sommaren är kort...

det mesta regnar bort. Ja så kanske vi kan summera dennna sommar eller??? Kom på en sak som gjorde mig lite upprörd. Jag har ju för böveln inte badat (i sjön) nånting denna sommar. Jag som älskar att bada?!?! Det är ju så man får skämmas över sig själv =) Jaja, nu tänker jag då inte ta ett dopp allafall för nu är ju sommaren snart slut och det är kallt ute.
 
I Lördags så var jag hem till Anders och Emma en sväng på em. Det var roligt óch skönt att komma hemifrån. Örjan var inte hemma för han hjälpte sin mor och far med att sätta upp deras nya kök. Därför var det skönt att åka bort tyckte jag...
Fick med mig lite filmer med mig hem oxå bla. Twilight Breaking Dawn =)))
 
Igår (Söndag) så rensade jag och Örjan två skåp i köket och gud vad man samlar på sig skitgrejer. Typ en trasig klocka låg bla där. Varför sparar man en trasig ful klocka för???
Hursomhelst så vart det en hel del mer plats och det är ju alltid bra.
På em kom Guje och Frida hit. Det åts lite gofika och Frida och Nova busade runt. Om jag nu hade tänkt till lite så kunde vi ju ha åkt ner på tipspromenaden som var vid Hjortvallen igår, suck! Det hade nog Frida tyckt varit roligt. Men men det där med minnet är ju inte så bra, jag skyller det på amningen, hehehe! Som jag förresten är påväg att avsluta. Ammar bara en gåg om dagen nu och det är skönt. Vetskapen om att man kan tex. åka till Marieberg själv utan Nova känns... ja lite befriande. Nu ska ni inte misstolka som att jag tycker att det är jobbigt eller att hon är jobbig och ha med sig för det är hon absolut inte men man behöver lite egentid oxå som Mamma =)
 
Idag har jag och Nova och hälsat på min mormor Anny =) Mamma var oxå med. Vi var i cafeterian och fikade lite och jag tror Nova vart lite blyg av allt folk som satt där, hehe! Vart väldigt "tutigt" där ett tag men det gick över. Sen nu på em. har hon röjt omrking i vardagsrummet. Hon har börjat lite grann att ställa sig i krypposition och stå och gunga fram och tillbaka. Så med lite mer träning börjar hon väl att krypa snart.
 
Imorrn kommer Elin, Ebba och Filip hit. Kul kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0