tandabissingar!!!

Det är ju inte så underligt att Nova har varit lite gnällig de senaste dagarna. Hon har ju börjat att få tänder =) Vi upptäckte det igår vid lunch att de börjar att komma upp. Men idag har hon varit jätteglad och go min unge. Och idag har även Örjan börjat att jobba =( Tråkigt men man vänjer sig ju rätt så snabbt som tur är.
 
Igår var vi uppe i Gryt på em. Väldigt trevligt var det! Gick över till grannarna, Cissi och Tobbe, och hörde mig för om de hade en gåstol och det hade dem. De var väldigt glada för att bli av med den. Och Nova tyckte den var jätterolig att åka runt i.
Nu under helgen har min syster Virran varit hundvakt och när vi satt och fikade så började Ruska (hunden) att skälla varpå Nova börjar att asgarva. Det tyckte hon var väldigt skoj!
Ja annars så vart det ju babblande med familjen och de andra grannarna, Monica och Janne.
 
I Lördags så var Anders och Emma här en sväng på besök. Senare kom även Nicklas och Fia hit och vi alla hade köpt med glass från glassbaren, mumma! De hade äntligen fått till lakritsglass som min pappa har tjatat på dem om =) Den var jättegod tyckte jag, smakade som dem där 50 öres tuggummin som man kunde köpa när man var liten. Tog även Yoghurtglass med Mango men gillar den med Skogsbär bättre.
Örjan fick även altanen klar i Lördags så nu är det bara staket och en trapp som ska dit så är den klar. Den vart jättestor och härlig!
 
Ja och i fredags så var Tony, Guje och Frida här på kvällen då vi bjöd på lite grillat. Kunde sitta ute rätt så länge innan dem där jäkla myggen kom.
 
Nu ska jag göra.... Ingenting!!!
 
Hej hej!!!
 

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Du får bända upp munnen på Nova och ta kort på dom små liven!!! Skulle tro att hon skulle uppskatta det mycket... Hahhaha!!! <3 <3 <3

2012-08-06 @ 20:33:03
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Lollo

Lilla gumman inte det skönaste att få tänder.

Jag lääääängtar tills på Söndag!!!!! Ska bli så kul att få se "pullan"!!!! Hoppas Örjan har tränat ordentligt.... Du kan hälsa honom att jag vill se stadiga o bestämda rörelser....inget fummel ;)

Puss o Kram

2012-08-07 @ 01:45:21
Postat av: Örjan

Kan du ge dig på Lollo ;)

2012-08-07 @ 21:01:24
Postat av: Lollo

Jag tar med videokameran! ;)

2012-08-08 @ 02:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0