vart ska jag börja???

Det är ju inte så bra att göra så långa uppehåll mellan alla inlägg. Man kommer ju för böveln inte ihåg allt. Men jag börjar för några helger sen...
Ja för några helger sen så var Emma, Anders, Fia och Nicklas här en sväng. Vi åt glass, det var gott!!! (tror att jag har skrivit om detta tidigare) Allafall här kommer två bilder på två snyggingar... eller ja tre =)
 
Förra Fredagen så fyllde Alexandra hela 10 år!!! Av oss fick hon presentkort på Marieberg. Misstänker att det blir kläder för dem pengarna =)
 
I Söndags så hade vi galna Familjen Scott här =) Alltså Lollo, Niklas och lilla Titus. Det var hur trevligt som heslt och vi skrattade så att jag var helt öm i käften sen, hahaha!!!
Vi bjöd på Blåbärspaj med vitchoklad, mycket god om jag själv får sägat. Ska lägga upp receptet senare.
 
Nu i Tisdags hade vi Elin och hennes barn Filip och Ebba här. Det var trevligt med mycket prat och tjat =)
 
Annars i veckan så har jag varit uppe i Gryt, haft mamma&pappa på besök, SOLAT då dem senaste två dagarna har varit fina. Man blir ju lite förvånad över det, haha!!!
Avslutar inlägget med mer bilder på Nova, hihihi!
När Nova vaknar ska vi åka bort till Vita Kralan i Haddebo. Ett Bed&Breakfast där dem även säljer bla. grönsaker, ägg, möbler m.m =) Kan ju vara kul att kika på allt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahaha! Galna Familjen Scott! Jag väljer att ta det som en komplimang! ;)

Det var så himla mysigt att hälsa på Er! Kände mig lycklig i hela kroppen efteråt! <3
Kom SNART till Oss!

KRAMAR

2012-08-22 @ 01:34:12
Postat av: Susanne

Klart det är en komplimang... Ja vi kommer gärna till er snart. Skulle vara sååå kul!!! KRAM

2012-08-23 @ 19:56:47
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0