Måndag!

Åter Måndag igen och helgen har gåt alldeles för fort. Dessvärre denna helg har jag och Örjan varit lite krassliga. Vi har varit lite dåliga i magen och haft feber men idag mår vi prima igen =) Skönt! Och Nova (peppar, peppar) har klarat sig allafall.
I Lördags så hade Conny&Berit varit gulliga och lagat god mat som dem kom hem till oss med. Örjan och jag åt inte så jättemycket men lite fick vi allt i oss.
Det var ju så oxå så himla tråkigt att vi var dåliga just denna helgen för det hade ju varit Lucia i Svennevad som jag hade velat åkt på =( Men men... Vi får väl vänta tills nästa år... 
I Söndags så var Pappa snäll och plogade bort all snö vi hade på framsidan, tack tack!!!
Ja och idag, Måndag, så har vi varit uppe i Gryt och hälsat på. Imorgon ska vi ÄNTLIGEN till Marieberg och då ska jag handla klappar till Örjan eftersom det inte blev av i Fredags.
 
Åh Lucian och Julshowen som vi såg i Torsdags var jättebra och fint. Barnen är så himla duktiga! Nästa år är det lilla Nova som är med i dagisets Luciatåg =)
 
Hej Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0