på begäran!

Fick ju en liten utskällning igår av min egna SYSTER?!?! för att jag inte har bloggat på länge. Men herregud vart ska jag klämma in det bland allt lattedrickande, shoppande, bakning, spabesök osv. när man är Mammaledig som jag är ;-) Livet är hårt ibland, hahaha!
Nej back to reality...
 
Idag är det ju LUCIA!!!!! Och det ska vi fira med att åka ner till Dagiset här i Hjortkvarn för att titta på min systerdotter Nikki m.fl. som ska lussa för oss andra. Mysigt! Sen efter det ska vi titta på min andra systerdotter Alexandra som har en Julshow, kul!!!!
 
Ja annars så har ju helgen gått fort, för fort som vanligt! I Lördags var jag och Örjan iväg till Marieberg och till stan för att handla julklappar. Nova var hemma med farmor och farfar =) Det var skönt att få lite egentid med min älskling =) Det var ju så himla längesen man var i stan vilket är ju synd för det är ju himla mysigt där.
I Söndags var Emma och Anders här en sväng, trevligt minst sagt!
 
Imorrn ska vi iväg till Marieberg, IGEN =) Och handla julklapp(ar) till den där Örjan, haha! Jag tror jag vet vad jag ska köpa och hoppas att det finns oxå... Mooohahahahaha! Just det Örjan, bli nervös nu!!!!
 
Och nu till en inte så rolig grej och det är att lilla Nova har öroninflammation =( Jag märkte det i Måndags då det hade runnit vax/var ur hennes höger öra= Sprucken trumhinna. Ringde VC och fick tid en timma senare. Väl där fick jag vänta en kvart-tjugo minuter innan vi kom in. Inte alls farligt må jag säga då jag tänkte att här får vi väl sitta en timme innan vi får träffa doktorn. Så nu äter hon penicillin som INTE alls är gott tycker hon men är väldigt duktig ändå.
 
So looooong!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!!!

Men lilla Nova då.... Hoppas hon inte behöver genomlida lika många öroninflammationer som jag i mina dar..

Ses i kväll!! Försökte klämma ur Alexandra vad hon skulle göra ikväll... Men icke, vänta och se!!!

Kram!

2012-12-13 @ 10:01:21
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Fia

Äntligen!!! Som jag väntat :)
Stackars lilla gumman, hoppas det går över fort!
Åh vad mysig med lucia, det saknar man lite!
Filma Alexandra lite ikväll nu så får vi se hur duktig hon är! :)

2012-12-13 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0