dagarna går och går!

Ja så är det!
Vad tyckte ni om mitt senaste inlägg jag gjorde =) Det var ju självklart ett påhitt för er som inte förstod det, hehehe! Kunde inte komma på någon snygg känd kille så det fick bli Robert. Inte för att han är fy skam men jag har nog kommit fram till att jag inte har någon kändis som jag tycker är speciellt WOW-snygg.
Inte försen jag kollade på Ellen idag då den här killen var med, Shemar Moore från Criminal Minds.

Vet ni hur jävla snygg kropp han har???!!! Och den var han ju inte sen med att visa upp när han var med i programmet plus att dem hade en tävling där en i publiken skulle gissa vilken av 5 karlar var han genom att känna på deras magar. Hon gissade rätt och som vinst så slätade han av henne, hahaha! Men Hallå jag då....


Åt föresten Semla i Tisdags och det var mycket gott.
Har annars varit uppe i Gryt idag och varit ute och gått med Mamma. Det var ju KANON väder ute så då får man passa på =) Härligt härligt!!!
Imorrn blir det Marieberg och handla mat...

Oj oj nu börjar lillan bli arg där nere. Bäst att gå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är rolig du :)



Hade tänkt att hälsa på dig i veckan, men är halvförkyld! Men idag tror jag det vände igen :) Det blev aldrig något..den bara låg och lurade lite! Så nästa vecka tittar jag förbi någon em om det passar :)

2012-02-23 @ 21:38:10
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Örjan

Jaha! Då är det bara att träna mer å hårdare;)

2012-02-24 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0