Denna fina tjej alltså!

Igår när jag var uppe i Gryt så fick jag, Örjan och Nova ett Alla hjärtans dag-kort från mitt syskonbarn Alexandra.
Det hon hade skrivit inuti kortet rörde mig till tårar. Så himla fint skrivet.
Såhär stod det:
"När ni kommer till oss så slår mitt hjärta av kärlek.
Ni är värda mycket i mina ögon och hjärta, Ni är som guld och silver för mig.
Ni är snäll, rara, fina och bra på ert eget sätt.
Grattis på Alla Hjärtans Dag, Nova Susanne och Örjan.
Tack för att ni finns i mitt liv// Alexandra"

Ska tillägga att Alexandra är 10 år (tror jag, eller så är hon 9, hehe).
Du är så himla rar, fin, snäll och bra du oxå Alexandra ♥
Massor med Pussar och Kramar från oss!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Men gud vilket fint kort! Kan tänka mig att det värmde i hjärtat!

2012-02-16 @ 20:05:02
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Emma

Gulligt :)

2012-02-17 @ 16:28:27
Postat av: Lollo

Åååå vad Fint!

2012-02-24 @ 23:01:06
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0