helgen som var...

I Lördags då det var sååå härligt väder ute så åkte vi upp till Gryt på em. och var ute och gick. Vi var nästan hela familjen minus Örjan och Tony. Vi gick halvvägs till Björnhammar och som vanligt så började jag att få skoskav. Fattar inte hur lätt jag har att få det och det var dessutom från mina löparskor, inte bra de.
Sen när vi kom hem tog vi en snabbfika och sen for vi hemåt för att duscha och göra oss iordning för att åka till Tony&Guje. De bjöd på mat och det vart Indisk Kycklinggryta med Naanbröd , Raita m.m. Supergott!!!
Vi kollade på Melodifestivalen men jag tyckte ingen låt var speciellt bra. Den jag hoppas vinner hela skiten är denna tjej. Så himla bra låt, får rysningar!


 



I Söndags så var det dags för den årliga utomhus grillningen. Det var ju kanon väder ute så vi njöt allihopa av det fina vädret och dem goda grillade korvarna och pinnbrödet =)
Vi var i Badlandet uppe i Gryt och grillade och hade fin utsikt över sjön, som dock var frusen men det var fortfarande lika fint för det.

   

Sen på kvällen så var jag och Örjan iväg och tränade. Jag tränade Spinning medans han tog hand om Nova sen efter det passet var det hans tur att träna Skivstång. För mig gick det riktigt bra, visst var det jobbigt men det gick fint fint. Hade nog varit värre att träna Skivstången då jag har tappat mycket muskler =(
Hoppas kunna göra om det igen nu på Söndag =)


 Ja det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0