mellan blöjbyten och amningar...

så for vi in till Marieberg igår. Jag behövde ha mer linsvätska men tror ni att jag kom ihåg att köpa det? Nej det gjorde jag inte så Örjan fick svänga förbi idag och köpa, så klantigt!
Handlade lite mat och kollade på massa fina kläder åt mig och åt Nova. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Hittade mycket fint på Gina och Pieces... Buuuhuu!!!

Annars så firar jag och Örjan årsdag idag. Vi har varit ihop i 11 år. Kan ju inte fatta det själv. Tiden går kan man säga med andra ord. Fattas bara att vi GIFTER OSS =) Nån som har lust att sponsra oss med lite pengar... Någon??? =) Nähäää, då vart det inget...
Älskar dig!!!


Idag har det inte blivit någon promenad, tyckte det var så kallt ute, brrr! Imorrn ska vi åka till Forum och träna på fm är det tänkt. Jag har tappat så mycket styrka och muskler under graviditeten så jag måste försöka att börja träna upp det igen. Kondisen vet jag inte riktigt hur det är med. Ska springa på löpbandet imorrn så får vi se =/ Längtar till våren då jag ska ta tag i löpandet igen, härligt!
Sen så SKA jag gå ner de sista kilona jag har kvar och det är alltså 3,5 kg. Det kommer säkert att bli jättesvårt, de sista kilona brukar ju vara svåra att bli av med men det ska fasiken gå!!!
Egentligen skulle jag vilja gå ner 5-8 kg men jag är glad om jag går ner dem där 3,5 kg hursomhelst.

Nej nu ta en dusch, får passa på när Nova sover så sött! Håller på att kolla på Sällskapsresan och dessa två är väl för roliga!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer fixa de där 3,5 kilona som ingenting!!! Det är ju dig vi pratar om :)

2012-02-09 @ 18:32:02
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Ida

iom att Emma fick en hejarremsa på sin blogg får du också en: harklar mig Goooooooo sussi, you can do it, go sussi go sussi! GOOOOOOOOO sussi!



O grattis på årsdagen :)

2012-02-09 @ 20:42:12
Postat av: Jenny R

Jag sponsrar med en 10:a!!! Alltid ngt!!! Om alla du känner gör samma sak blir det ju en slant!!! Kan nog tom sträcka mej till en hundring om det nu bara är det!!! :-) Kramen på er!!!

2012-02-09 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0