bada bada bada...

Igår var vi hemma hos Familjen Dannö som består av Helena, Roland och deras gulliga son Charlie. Helena är en gammal jobbarkompis till mig.
Vi hade tagit med oss badkläderna för dem har nämligen en pool =)) Jättehärligt och varmt var det och Nova tyckte det var jättekul att bada och sprattla runt. Dem hade en babysittring som hon lånade, den var perfekt.
Under dagen så fikade vi lite och senare framåt kvällen så grillade vi även, gott gott!
En jättebra dag helt enkelt och vädret kunde man ju INTE klaga på allafall.
 
 
Jag kan ju säga att efter denna dag så är man ju jävligt sugen på att skaffa en pool =) Hittade ett företag i Fjugesta som sålde pooler och där var dem inte så dyra. Men vad vet jag. Det tillkommer väl en massa annat som inte står med i priset som man kan se. Mmmm men vi får väl se, hehehe!!!
För mig är det verkligen en lyx att ha pool och vi som bor som vi gör skulle det ju vara lite roligt att ha just en sån...
 
Jaha och jag som trodde att det skulle vara sol idag?!?! Nu är det mulet, typiskt! I em kommer Emma allafall och kanske Anders (?). Roligt roligt!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0