bildbomb!!!

NU har jag ju inte skrivit på ett tag... Igen! Så nu kommer det bilder med lite text. Orkar inte skriva allt för mycket.
Vi börjar med Midsommar.
Midsommarafton spenderade vi i Boo där jag och syster Jenny dansade runt stången med Nikki och Alexandra. Det var ju hundra år sen man gjorde det =) Senare på kvällen var vi hemma hos Tony&Guje där även Robert och Jeanette var. Mycket trevlig kväll med sällskapet och maten och allt...
 
Midsommardagen
Då hade vi bjudit hem min familj och Örjans Mamma och Pappa på lite grillat. Kvällen var trevlig och vädret ja det var ju typiskt Midsommarväder. Regnade om vartannat.
När alla hade kommit bjöd vi på lite tilltugg och fördrink vilket vart mycket uppskattat kan jag säga =)
 
 
Semester!
Förra veckan var vi uppe i Dalarna med Tony, Guje och lilla Frida. Gujes morbror har ett sommarhus däruppe som vi fick låna. Huset ligger precis vid en sjö, Me like!!! Men det var ju inte direkt så att man kunde eller ville bada pga vädret =( Ja vi kan ju säga att regnade och regnade varje dag =( Visst så var det ju uppehåll lite då och då men nån värme var det ju inte. Typiskt!!!
Dagarna spenderade vi genom att åka på Loppisar, basta, karlarna fiskade, besökte Pyramid Bageriet där vi köpte massor med knäckebröd, gott!!!
Nova var så duktig, lugn och snäll hela tiden förutom då hon skulle sova, hahaha! Min lilla snuffa ♥
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Det tar ju hur lång tid som helst att ladda upp bilder eller är det bara så för mig???
Jaja ska försöka att skriva mer imorgon om tillfället finns. Måste städa lite och trimma gräs. På Lördag kommer Svärmor&far och ev. Örjans bror Fredrik och hans fästmö Helena hit för lite Födelsedagsfirande. Helena och Fredrik har nyligen förlovat sig =) Roligt Roligt!!!
Imorgon fyller jag år, Grattis till mig! Och hur mycket fyller jag? Självklart inte mer än 25 år ;-)
 
Godnatt!!!
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kul att få se bilder!!!

Ja Du o Jag är ju typ lika gamla o Jag fyller 25 så då lär ju du också göra det ;)

KRAMAR

2012-07-20 @ 01:29:25
URL: http://www.lilalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0