födelseldagsfirande!

Idag hade vi bjudit hit Örjans familj dvs. Mamma, Pappa, bror Fredrik och hans tjej Helena. Jag fyllde ju igår och Örjan fyller den 28 Juli så vi brukar slå ihop det. Och eftersom det var så fint väder idag så passade vi på att sitta ute i solen och hör och häpna så tror jag banne mig att jag fick lite färg på mig, hahaha!
Jag hade gjort en Lime och Citronpaj som vart väldigt god tycker jag. Första gången jag gjorde den.
Vi fick jättefina presenter oxå. Av Örjans föräldrar fick vi en stor blomsterkorg, jättefin! Av Fredrik och Helena så fick vi en korg fylld med diverse delikatesser, bla. Chilimarinerad vitlök, choklad, brieost, marmelad, kex m.m. Älskar såna presenter, hmm jag undrar varför? =) Kanske för att dem går att äta hahaha!
 
Av Örjan fick jag en matberedare. Han tycker väl inte att jag lagar tillräckligt med mat eller nått, hahaha! Nejdå tänkte främst ha den till att göra barnmat med.
Sen så fick jag även denna =))) En förvaringslåda från Home ala Lollo där jag tror att jag bla. ska ha citroner och servetter i.
 
Igår fick jag även besök av min syster Jenny som kom för att gratta mig. Förutom eldkorgen som hon hade gjort så hade hon även med sig detta =)
Eldkorgen som hon har gjort på sitt jobb. Mycket fin!
 
Nästa helg tänkte jag bjuda hit min familj för lite mer firande.
Tack alla för presenterna!
 
Go Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0