hurra hurra hurra!

Igår fyllde min Örjan år. Till frukost hade jag bla. gjort chokladdoppade jordgubbar, mmm gott! I present fick han Georgio Armani parfym. Den luktar sååå gott och sen har han även fått grillredskap men det fick han redan förra veckan då i grillar rätt så mycket...
.
 
På em hade vi bjudit hit mina syskon med familj på lite fika. Kladdkaka, hallonpaj med vitchoklad och grädde smaksatt med lime vart det, mums! Det var ju tänkt att vi skulle sitta ute på våran nysnickrade altan men när vi väl hade dukat fram allt då började det att regna, typiskt! Så vi fick sitta inne.
Vi hade det allafall mycket trevligt med mycket prat. Så pass mycket att vi stundtals pratade i munnen på varandra, hehehe! Inget ovanligt i vår familj.
I present av Virran med familj så fick jag presentkort på Marieberg och det är väl snart upphandla, hehehe! Och Örjan fick på Bauhaus.
Efer alla hade åkt satte vi upp Nova gunga, den var mycket rolig tyckte hon!
 
På kvällen så började det ju att åska. Vi drog ur allting och efter en stund vart jag rastlös. Så jag frågade Örjan om vi inte skulle ha strypsex eller kanske kvävningssex, hahahaha! Han sa bestämt nej till det, förstår inte varför??? =))) Sen föreslog jag att jag kunde klippa honom för att han börjar att bli lite långhårig. Det sa han oxå nej till för att han tyckte att sist jag klippte honom så vart det ju så jävla bra, not!
Jag sa till mitt försvar att jag var ju typ 12 år gammal (läs typ 18 år gammal) då och visste inte bättre, herregud jag var ju ihop med dig. Nej men vänta lite det är jag ju fortfarande.
Det slutade med att vi båda satt och asgarvade åt varandra i soffan. Sen gick vi och borstade tänderna och satte oss för att titta på åskan. En skräckblandad förtjusning, ja åskan alltså =)
Det är helt ok för er läsare att tycka att jag verkar kanske knäpp, konstig, psykiskt störd m.m. Jag är nog en blandning utav allt när jag lägger den sidan till, hahaha!!!
 
Idag var vi iväg till Marieberg för att köpa oss en rottinggrupp som Sommarlagret hade på rea. Så den köpte vi plus en förvaringsbox att ha dynor i. Allting till ett MYCKET bra pris =)
Örjan håller på att sätta ihop soffgruppen nu och jag går runt och sjunger/skröllar Samantha Fox "Touch Me", hahaha! Nova sitter och skrattar åt mig och Örjan flinar och ruskar på huvudet samtidigt =)
Visar hur sofgruppen vart sen...
 

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Jag döör av skratt!!! VARFÖR ville inte Örjan prova stryp/kvävningssex???? HOm man inte har provat kan man ju inte veta om man gillar det????!!! Och naturligtvis ska du prova på honom först... Ifall det går illa... Hahahahaha!!!

2012-07-29 @ 18:48:21
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Emma

Du är bara för rolig du :)))

Ser fram emot att se bilder på soffgruppen alltså!!! ;)

Och så vill jag se uppdatering här VARJE dag nu, du får passa på när Nova sover!

2012-07-29 @ 20:15:24
URL: http://emmarapp.blogg.se
Postat av: Susanne

Hahaha!!! Ja jag ska uppfatera med en bild imorgon...

2012-07-29 @ 20:35:17
Postat av: Lollo

Hahahahaha! Tycker att Du låter HELT NORMAL!!! :)
Om Örjan vill ha lite "lugn o ro" så kan han få komma hit o bo i ett par dagar... Jag blir nervös för pojk-stackarn! Hahahahahaha!

Puss!

2012-07-29 @ 23:04:36
URL: http://lilalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0