klipp klipp!

Idag var jag hos Fia och klippte mig. Hon klippte av en hel del med tanke på att håret jag hade gick ner till bröna ungefär (alltså brösten, hahaha!), Hursomhelst så hade jag en bild med mig och sa att så här vill jag har det. Så ja ni ser ju på bilden hur det vart. Håret är lite kortare bak än fram. Skönt med lite kortare hår faktiskt.
Tack Fia ännu en gång!
 
Efter frissan for vi iväg till Marieberg. Jag hade tid hos Optikern där för synundersökning och införskaffning av nya linser. Så nu är jag några hundralappar fattigare. Köpte även födelsedagspresent till Örjan som fyller på Lördag.
Gjorde även några klipp på Gina Tricot där jag hittade kläder som var på rea =) Använde presentkortet jag fick av Mamma och Pappa när jag fyllde, så tack för det!!!
 
Två likadana Tunikor, 49 kr/st. Kortare fram och längre bak. Den vita är hur den ser ut på baksidan.
 
En svart tunika som oxå var kortare fram och längre bak, 99 spänn!
 
Neonrosa topp och pastell Mintgröna Jeans, 99 kr/st.
 
Ja det var den dagen. Imorrn ska vi hem till min gamla jobbarkompis Helena, kul kul! Vi ska bla. bada i deras pool =) Passar ju perfekt då det ska vara jättevarmt och fint väder imorgon.
 
Tjo Hopp!!!
 

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Håret ser riktigt bra ut ju!!! Den där Fia, hon kan hon!!! ;-) Kram

2012-07-24 @ 20:49:04
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Maritta

snygg frisyr, du passar jätte bra i den!

2012-07-25 @ 15:01:54
Postat av: Lollo

Herregud vad snygg Du är människa!!!!!

Om jag hade hår ner till mina brön...då skulle jag ha väääääldigt långt hår...ungefär som prinsessan Rapunzel ;)

Puss o Kram

2012-07-26 @ 01:27:25
URL: http://www.lilalollo.blogg.se
Postat av: Susanne

Ja det var ju det jag hade Louise, hahaha!!!

2012-07-26 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0