lite mer från sommaren...

Den 5 Juli så var vi nere på Trivselkväll på Hjortvallen här i Hjortkvarn. Det bjöds på sång och musik, lekar, tipspromenad, äggbingo m.m. Det var riktigt trevligt faktiskt och även fast jag inte tyckte att det var så mycket folk så hade det kommit ca 100 pers ändå.
Det bästa var nog sällskapet vi fick från Louise som var tokig som vanligt att man skrattade så man fick ont i magen =) Du vet Louise, vi ses väl i RÖVgräva snart, hahaha!!!
 
 
 
 
 
Mamma och Pappa var med på en lek där man skulle ha tre ballonger i luften samtidigt under 1 minut (tror jag det var). Hursomhelst gick det inte sådär jättebra för dem =)
Jenny var med på en annan lek där man skulle sätta en lampskärm med hjälp av ett metspö på huvudet. Det var inte det lättaste men hon klarade det nästan precis på 1 minut. =)
 
             
Far och dotter ♥
 
Finn ett fel, hahaha!!!!
 
På em kommer Mamma&Pappa hit en sväng. De ska åka iväg på semester imorgon till Trosa så de ville träffa Nova då innan de åker =)
Tänkte ut och sola nu när dottern sover men det är ju för fan mulet ute??? Jaja det regnar ju inte allafall, alltid något.
 
Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Hahahaha!!! Vilken rolig bild på Lollo och Titus!!! Kram

2012-07-22 @ 21:06:57
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Lollo

Finn ett fel? Det måste vara hon i bakrunden du menar ;)

Oj oj oj vad kul jag hade det! Örjan är ju för härlig! Håller tummarna för att han ska göra "pullan" inför mig någon gång! Hahahaha! Älskar att umgås med Dig Suzzi!

Det där tycker jag vi gör om nästa år!

KRAMAR <3

2012-07-24 @ 03:14:18
URL: http://www.lilalollo.blogg.se
Postat av: Susanne

Hahahaha!!! Jag ska övertala honom till att göra det inför dig. Men bara på ett vilkor, om Niklas gör det för mig, hahaha!

2012-07-25 @ 11:18:52
Postat av: Lollo

No problema! Det gör han så gärna! Hahahaha

Glömmer aldrig en gång när vi bodde i fellingsbro o Niklas gick o drog i kalsonger (utanpå byxorna) hela tiden. Det var ena jäkla jobbiga kalsonger o skära in sa han...
Senare när vi skulle skulle gå o lägga oss höll jag på att få andstopp av skratt! Han hade ju mina boxertrosor på sig!!!! Hahaha! Pungen hängde ju för 17 t.o.m ut på sidan! Hahahaha! Han trodde kalsongernä krymt i tvätten så han! Hahahaha!

2012-07-26 @ 01:35:50
URL: http://www.lilalollo.blogg.se
Postat av: Susanne

Hahahaha!!! Jag dööör... Vad tokiga ni två är. Ni är verkligen skapta för varandra. KRAM

2012-07-26 @ 08:19:45
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0