Happy Happy Happy....

Det är jag idag för jag har hittat BIKINI!!! Äntligen en bra som sitter där den ska, hahaha! Köpte dem på Twilfit inne i stan och den rosaspräckliga var dessutom på REA!!! Köpte även med den blåa bikinbh:n (det var samma modell) eftersom den satt så bra så var det bäst att passa på =) Fanns ju dock inga trosor till den blå men det kan jag ju hitta någon annastans.

Efter stan for jag ut till Ikea där jag köpte ramar, påslakan, skål m.m. Den ena ramen är till för att jag skulle rama in kortet vi fick från Alexandra på Alla Hjärtans Dag. Hon skrev ju så himla fint så jag tänkte att det måste ramas in. Ska ställa det nere i hallen här hemma.

Kram!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygg bikini!

Det är ju så jag får tårar i ögonen när jag läser kortet från Alexandra <3 Jättefint!

Längtar tills på Söndag när vi ses!

2012-06-28 @ 01:02:58
URL: http://www.lilalollo.blogg.se
Postat av: Anna D

såna där ord är ovärderliga och du gör så rätt i att rama in det så att alla kan se och läsa :-D

2012-06-28 @ 10:31:00
Postat av: Susanne

Ja jag fick oxå tårar i ögonen när jag fick kortet av henne så självklart så ramade jag in det =)

2012-06-28 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0