Make up store

Idag for vi iväg till Marieberg. Jag skulle bla. in på Kicks för att se om de hade concealern som jag har velat haft länge och den hade dem =) Den ska vara galet bra men är galet dyr oxå. Men concealer är ju något som jag använder varje dag även fast jag bara ska vara hemma så det var nog en bra investering ändå.
Köpte även ett läppstift som man kan ha till vardags och så. Tänkte först köpa Maria Montazamis läppstift men då skulle man ha fått köpt ett helt kit som gick på 495 spänn! Liiite för dyrt... Så det blev ett annat läppstift i ljusrosa istället.
Köpte allt från märket Make Up Store.


Efter Marieberg så åkte jag upp till Gryt där det bjöds på Jordgubbstårta. Jo jag tackar ja =) Lånade hem två filmer, en av dem var TinTin som man kanske kan kolla på ikväll.
Fick även en tröja från Mamma som hon hade stickat åt Nova. Jättefin!!!! Den passade perfekt oxå =) Tack snälla Mamma ♥
Hon hade även köpt en Anka som kvackade och gick men den vart nog Nova lite rädd för, hihihi! Hon är lite harig ibland min lilla flicka Det har hon absolut fått från mig =)
 
Imorrn kväll ska vi på kalas då det är vår vän Spongh som fyller år. Det blir nog trevligt!!!

Och nu kom Älsklingen hem oxå. LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0