marieberg!

Jo igår var vi till Marieberg... Igen! Där köpte jag lite kläder till Nova och till mig själv plus att jag inhandlade lite nya skor som jag tror jag inte kommer att få skoskav av, hehehe. Vi får väl se hur det blir med det.

Denna köpte jag till Nova som hon ska ha till Midsommar =) Såg ut som värsta 70-tals bruttan i den, hahaha!

Och detta till mig
 
Skorna är från Skopunkten, dock så var det ingen vit sula (heter det så?) på den högra skon utan svart.

Toppen är från Gina.
Så nu kanske jag oxå blir fin till Midsommar, hehehe!

På Fredag ska vi allafall åka ut till Bo och fira lite sen på kvällen ska vi till Tony&Guje.
Och på Lördagen kommer min familj och Örjans föräldrar hit och grillar lite =) Och förhoppningsvis så är vädret bra och inte så mycket myggor/knott så kanske man kan spela lite Kubb...
Ja det är planerna för Midsommar hursomhelst.

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Jisses vad snygga ni tjejer blir!!! Får väl börja rota i garderoben och hittar ngt jag kan matcha er med... :-) Kram Kram

2012-06-19 @ 22:54:05
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Susanne

Du har nog absolut något att matcha med, om inte finare =) Kram

2012-06-20 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0