Nationaldagen!

Idag på em var vi nere i Hjortkvarn och firade just som rubriken säger nämligen Nationaldagen. Det var trevligt med skapligt mycket folk. Man kunde tävla i femkamp och även (min favoritsport) äta =) Det var hamburgegrillning och fika som man kunde köpa.
Till en början var det rätt så kallt men när solen visade sig så vart det jättevarmt. Men jag klagar inte...
Efter firandet så svängde vi förbi hos Svärmor&far där det bjöds på kaffe och glass =) Nova var på så bra humör och visade minnsan vad hon kan göra för ljud med munnen och dregla i mängder, hahahaha! Pratade även en hel del med farmor oxå och skrattade så gott.
     


Usch! Såg enligt min väderprognos jag har i mobilen att det skulle bli regn till helgen =( Inte igen. Vill ha sommar och sol NU!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0