söndag!

Idag har jag varit rätt så produktiv för att vara mig =) Tog tag i den stora högen med diverse papper såsom papper från försäkringskassan, folksam m.m, som vi hade låg på kökssoffan. Så nu är min hög sorterad och klar. Slängde en hel del papper kan jag säga. Det som skulle sparas satte jag in i en pärm.
Nu är det bara Örjans hög kvar. Den får han gå igenom den själv öfr jag vet inte vad han vill ha kvar och inte.
Jäkla regn som har kommit till och från idag. Skulle ju ut och trimma gräs men det sket sig. Får väl försöka ta det imorgon annars.
Lilla Nova har nog ändrat sina rutiner för sömn och vakenstunder verkar det som. Orkar numera vara vaken i 3-4 timmar mellan sovstunder till skillnad från innan då hon orkade vara vaken max 2 timmar.
Ja vi får väl se om det håller i sig.

Igår var Emma, Anders och Linda här en sväng. De hann att hälsa och gosa med Nova innan hon skulle sova så det var ju bra. Trevligt att dem kom!!!

Kram Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0