veckan som gått...

Uj uj nu har jag inte bloggat på ett tag igen. Ska försöka att summera veckan som gått.

I Tisdags så fyllde min kära Mamma. Hon fick i present av oss barn, pappa och mågar ett Japanskt Blodlönnsträd. Jättefint, skulle själv vilja ha ett sådant men det äter väl våra "grannar" bara upp, hehehe!

I Torsdags så var det kalas igen för min syster Jenny som fyllde år. Vi var bjudna dit på kvällen på lite mat. Av Örjan och mig, åh ja Nova såklart, fick hon pengar som hon önskade sig.
En trevlig kväll med god mat och mycket prat och skratt =)

Och I Fredags så var vi bjudna till Anders och Emma. Vi hade köpt med oss blommor och en liten Guldmedalj där det stod "Du är Bäst"på till Emma för ni förstår att hon tog Examen i Fredags efter att ha gått Socionomprogrammet i 3½ år!!! Du är så himla duktig och vi är såååå stolta över dig Emma!
Allafall så hade vi en trevlig kväll där tillsammans med Micke&Barbro som oxå var där. Vi åkte hem vid tiotiden för då orkade Nova inte mer, hahaha!

Igår så gjorde vi inte så mycket. Örjan höll på med sin bil och jag gjorde typ ingenting. Vädret har ju inte varit det bästa de senaste dagarna direkt.
På kvällen så hade vi bestämt att vi skulle käka Pizza och hyra film. Så vi såg den nya Hamilton filmen. Den var helt ok men ingen film som jag skulle vilja se om och om igen.
Nova somnade rätt så tidigt vid ca 19,45 så det vart perfekt för då kom precis Örjan hem med maten och filmen.
Och hon somnade lugnt oxå. Annars brukar hon kunna skrika, gråta och lite så innan hon kommer till ro. Så igår var hon riktigt duktig, hehehe!!! Nejdå hon brukar vara duktig annars med att sova men hon måste som sagt föra lite väsen innan hon somnar...

Och idag så har jag och Guje plus massa andra folk, varit nere på Hjortvallen där min syster hade ett Home ala Lollo Party. Jag köpte massa fint och kunde även denna gång kunnat köpa mycket mer men då hade det blivit lite fööör dyrt för mig =)
Ska visa vad jag har köpt när jag får allt.

Ja det var väl det! Imorgon är det Måndag och det är ju då jag skulle börja mitt "Nya Liv". Hmmm får se hur det går med det, hahaha!
Jag återkommer om resultat =)

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är så gullig :<3

2012-06-03 @ 21:12:01
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: emma

Du är så gullig :<3

2012-06-03 @ 21:12:38
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Rogersdottern

jag vill oxå börja ditt nya liv!! Vad ska jag göra?? ;-) Imorgon ska jag ju ta mej runt Vårruset, får väl börja där! Kram Kram

2012-06-03 @ 22:28:22
URL: http://rogersdottern.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jättemysigt att träffas idag! <3

2012-06-04 @ 01:44:10
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0