besök...

Nu på em har Guje och hennes Mamma Lena och lilla Frida varit här på besök. Det var roligt och trevligt och lilla Frida var i gasen och babblade på om allt möjligt =)
Frida och Nova är sysslingar för er som inte vet =)


Har även Påskpyntat lite. Ja en vas med lite påskris och fjädrar i, mer än så blir det nog inte i år allafall.
Blir roligare nästa år för Novas skull att pynta mer.


Och idag så fick vi äntligen ett kort på Nova där hon ler. Vi försökte febrilt att få henne att le då hon satt i sin Babysitter men icke. Så vi gick ut till badrummet och la henne på skötbordet och vips fick vi ett leende =)
Vet inte vad det är med henne och skötbordet med hon blir alltid så glad när man lägger henne där.


Efter att Guje och dem hade åkt hem så tog jag en snabbpromis hemkring. Skönt att få komma ut och röra på sig.

Imorrn ska vi upp till Forum och styrketräna lite sen på em ska jag ut och gå med Jenny. Jag tror vi bestämde det allafall =) Det ska tydligen bli kanonväder imorgon, det gillas!
Och på Torsdag ska jag hem till Lollo= ROLIGT!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny Rogersdotter

Jaaaa, det bestämde vi!!! :-)

2012-03-27 @ 20:03:23
URL: http://rogersdottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0