Kläder kläder...

Igår var jag hemma hos Lollo för ett PompdeLux-party. Alltså ett party för barnkläder och jisses så mycket fina kläder det fanns. Jag hade allvarligt kunna köpt varenda plagg som hängde på klädstängerna =) Men jag köpte en grå kjol (inte den färgen som är på bilden) och en puderrosa tunika.
  
Det tråkiga är att Nova kan inte ha dem försen om ett halvår typ =) Storlekarna började från 80 och uppåt. Men den som väntar på något gott... Vi kom överens om att jag ska komma en annan dag för det blir ju inte tillfälle att få sitta ner och prata bara hon och jag vid såna här tillfällen. Så jag ska åka till henne snart igen =)
Fick dessa kläder av Lollo när vi var där =) Tusen tack!!!



Och i Fredags när vi var till Marieberg så köpte jag dessa kläder till Nova

Älskar dem coola brallorna =)

Ja det var allt!
Ska åka upp till Gryt i em och gå ut och gå men det verkar blåsa så mycket idag =( Jaja solen lyser ju allafall.
Imorrn ska jag åka till jobbet och hälsa på, roligt roligt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Underbart att få träffa Nova (och Dig)! :)



KRAMAR i massor!

2012-03-21 @ 00:22:09
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0