lördag!

Fick en uppmaning av min syster att blogga så det är väl bästa att jag gör det då =)

 

Har egentligen inte så mycket roligt att skriva om. Alla dagar ser liksom likadana ut för det mesta. Har varit uppe i Gryt mycket och varit ute och gått med mamma, skönt skönt!

I Tordags var jag till Rusta och köpte lite grejor till sovrummet. Bla. ett brickbord som det var halva priset på och två st stearinljus som går på Ledlampor, en tavellist m.m.
Sen efter det for jag iväg till Kumla Outlet Design. Har ni varit där? Åk dit!!! De har massa fina grejor och mycket på rea nu, speciellt på SIA grejor.
Där hittade jag två små fat som stearinljusen ska stå på och lite ljuslyktor och blomblad till brickbordet.


Åhh måste berätta nått roligt. Igår kväll så somnade Nova typ vid tiotiden och vaknade sen inte försen vid kl. SEX på morgonen. Det har aldrig hänt förut!!! Det är knappt att jag vågar att hoppas på att det är hennes nya sömnvanor nu ifall det bara var en engångsgrej... Sen fick hon mat och sov därefter till kl nio. Helt otroligt!
Kanske rätt så ointressant vetande för er som läser men ni som inte har barn kommer att förstå detta när/om ni nu skaffar några själva hur värdefullt det är att kunna få sova på natten =) Men det föstår ni säkert ändå...
Natten före denna sov hon oxå från tio men till fyra på natten.
Igår vart Nova 2 Månader, eller rättare sagt 8 veckor. Det är så kul och se hur mycket hon har utvecklats och hon har blivit så stor min lilla dotter. *Ler* Känns kontigt att säga min dotter, hehehe!
Himla roligt oxå när dem börjar att vara mer "med" och man får svarsleenden osv.

Har annars i veckan haft besök av Anders, Emma, Alex och Bella. Även Guje och Frida har varit här. Trevligt Trevligt!!!

Ikväll är det Melodifestivalen och den ska spenderas uppe i Gryt. Ska få mat av Mamma&Pappa, hehehe! Själv har jag gjort en Cheesecake med smak av Dooleys =) Det var bara det att jag hade nog egentligen i lite för mycket likör då jag inte tyckte att det smakade något med bara tre msk. Det jag inte tänkte på är ju att kakan kommer ju att stå och dra sig så nu blir det väl kanske för mycket smak av likören istället. Jaja nu är det som det är!
Hej heja Loreen allafall!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny R

Tackar så mycket för blogginlägget! :-) Vill oxå ha ett sånt dör brickbord ju!! Får åka o köpa!! Sen vill jag ha ett svart/vit kort på Nova att sätta i min vita ram på väggen! I den sitter redan ett kort på mej, Alexandra o Kevin, men jag vill byta ut det till ett på Nova, då dom andra tre snorungarna (hihhihi) sitter i en ram ovanför!! När ska vi ut o gå då? Säg till när du har tid vettja! Stora kramen till er!! <3

2012-03-10 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0