Helgen!

I fredags så var jag och Örjan till Marieberg och handlade mat och var på Ikea. Där köpte jag en svart hylla till vardagsrummet och lite förvaringsboxar att ha i hallen så det blir lite ordning och reda.
Köpte även skor till Nova men jag dem kan hon nog inte ha riktigt än. De var lite stora och svåra att få på men men det kanske går ;-)


Igår, Lördag, hade vi lite storstädning/rensning kan man säga här hemma. Örjan putsade alla fönster och jag rensade i hallen och lite i vardagsrummet. När jag höll på att städa hallen insåg jag att jag måste göra om här.
Så idag så åkte jag och Emma in en snabbis till Rusta och köpte tapeter som de dessutom hade 25% rabatt/rulle så det vart ju bra! Så nya tapeter och sen ska jag måla panelen vit och färg till det har vi redan hemma så det är ju toppen!
Denna tapet vart det.

Ja just, Emma och Linda var här oxå en sväng igår och tänka sig att Nova var vaken då. Hon brukar nästan alltid sova när folk har varit här och hälsat på...

Nu på em har jag varit ute och sprungit, det gick väl sisodär. Hade ont utav ischiasen så det gick inte så fort och smidigt som jag ville men det vart 3,85 km allafall =)
Funderar på att baka lite efter att Nova har fått mat nu... Hmm kanske Brownies =) Örjan är och tränar och kommer inte hem fören typ vid halv nio ikväll =(

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där tapeten är så snygg! Vill ha den som fondvägg i Benjamins rum.

Söta skor :)

2012-03-26 @ 11:36:55
Postat av: Susanne

Ja den är riktigt fin =) Passa på att köp nu när dem har rabatt på tapeterna...

2012-03-27 @ 14:19:28
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: ja det är blir ju några kronor rabatt! Men nu ska vi slå upp en vägg så Felicia får ett eget rum, så han får vänta lite. Fick ett ryck för ett tag sen och börja riva tapet vid sin säng, när han ska somna. Det gjorde ännu mer att vi avvaktar! Men jag hoppas verkligen dom finns kvar när jag vill ha dom :) Kanske får bli till hösten.

2012-03-27 @ 19:00:29
Postat av: Linnea!

Bra Smak!

Dom har vi i våran hall :)

Dom är jättesnygga!



Kram /Linnea

2012-03-28 @ 14:40:00
Postat av: Susanne

Emma: jag tror säkert att dem kommer att finnas kvar.

Linnea: Javisst är dem snygga :-)

2012-03-30 @ 16:48:32
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0