4 Månader!

Ja idag blir Nova hela 4 Månader. Jisses så fort tiden går... Just nu ligger hon och sover. Hon har blivit mer tröttare tycker jag än tidigare. Orkar vara vaken max 1 timme, ibland 1½tim, mellan sovstunderna. Men ja så är det väl. Kanske beror på att hon utvecklas så mycket nu och att det är mer intryck att ta in vilket gör att hon blir mer tröttare. Jaja dem utvecklas ju under tiden dem sover oxå så... Ska ju vara glad att hon sover över huvudtaget, vilket jag är =)

Har inte varit ute på någon springtur idag för jag har så jäkla ont i ljumsken?! Jag vet inte vad jag har gjort men imorse kom jag knapp ner för trappen när jag skulle på toaletten. När jag väl kom upp så vaknade Nova men då fick Örjan gå ner och byta på henne, kl var då halv fem, hehehe. Jag vågade inte gå med henne i trappen då. Sen när jag vaknade igen vid niotiden så var det väl lite bättre... Jäkla skit!!! Ja, det går väl över någon gång kanske =/ Ska försöka att strechta lite så får vi se.

I Torsdags så var jag ju på Tupperware Party hos syster Veronica. Jag köpte två grejer och vann en grej. Alla fick ju varsin produktkatalog med en beställningssedel i och den som hade ett hjärta på det pappret vann en liten burk som var formad som ett hjärta. Jättegullig!
Det jag köpte var en flaska att ha dryck i. Den var på rea så den kostade inte mer än 25 kr =) Det andra jag köpte var en burk att ha i kylskåpet och som man ska förvara grönsaker i och de ska då hållas sig väldigt bra... Tydligen?!

Fick jättegott fika oxå vilket är ju huvudsaken när man är på såna här Partyn, FIKAT! Hahahaha...

Nu kom Örjan in efter att ha klippt gräset....

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0