blå näsa???!!!

Ja det är precis vad jag kommer att ha om några dagar. Tidigare idag så skojbråkade Örjan och jag och då fick han tag i min näsa (den är ju inte svår att missa) och klämde till vilket gjorde att hela nästippen vart RÖD!!!! Örjan började att asgrava, såklart! Medans jag stod i spegeln och såg förskräckt ut på min näsa som började att bli mer rödare och rödare... Gaaahhhh! Imorrn är den säkert blå!
Och jag sa till Örjan
- Och jag som ska träffa Elin på Tisdag och gå på Förädragrupp på Onsdag, kul värre!!!
- Förlåt, säger  han fnissandes.
Den där Örjan!!!! Funderar på att ge honom en blå snopp. Då ska vi nog se vem som skrattar bäst som skrattar sist, hehehehe!!!!
Nog om det.

Ikväll har vi haft Guje, Tony och lilla Frida här på besök. Vi åt lite mat, grillat såklart, gott gott!!! Sen vart det lite kaffe framför tv:n och lite läsande av böcker för Frida.
Dem åkte hem efter nio för Frida vart så himla trött, lilla gumman!
Så nu sitter jag och Örjan här i soffan och kolla på Sing a long... Finns ju inget bättre att kolla på en Lördagkväll.
Örjan sitter och spelar Rumble och jag vill bara säga det att dem jag spelar emot tror jag fanimej fuskar för dem vinner alltid över mig!!!! För det kan ju inte vara så att det är jag som är dålig?! Nej nej så är det inte ;-)

Imorrn blir det nog att klippa gräset, det behövs verkligen och sen så MÅSTE jag ut och springa oxå..

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Varför tog du ingen bild på snoken???? Hade varit JÄTTEKUL att se!!! Mmmoooohhhaaahhhaaaa!!! Fast ännu roligare om du lägger ut en bild på Örjans blåa snopp!!!!! Hahaha!!! Slå den med en stekpanna på ett bord så blir den platt oxå, skulle se ännu roligare ut!!!! Fniss!!!

2012-05-13 @ 08:37:06
URL: http://rogersdottern.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du lär ju blogga om smurfsnoppen sedan!!!

Bilder är ju självklart...både närbilder o på håll så man ser helheten hahaha jag ser det framför mig!

2012-05-13 @ 12:35:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hahaha vad knäppa ni är =) Jag ska nog smyga på honom när han minst anar det, hehehe!

2012-05-13 @ 14:02:38
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0