marieberg!

Jepp där har jag varit idag och fick med mig detta hem =)

             
Och allt till mig själv!!! Tyckte att jag behövde ha lite nytt ;-)

Har även varit i Hallsberg och tvättat bilen och i Kumla för att köpa ett litet parasoll att ha till barnvagnen, ett lila vart det.
Avslutade dagen med en Lyxshake från Max =) Hade visst glömt bort hur stora dem var men det var väldigt gott. Och i samma stund som jag satt och njöt så tänkte jag att jag måste börja att träna... Ironiskt eller hur?!
Jaja vi tar och börjar med det på Måndag, hahaha!

Ja det var väl min dag det!


Kommentarer
Postat av: Fia

Topparna va jätte fina, somriga :) vart är dom ifrån?

2012-05-30 @ 17:10:16
Postat av: Susanne

Dem är från Gina. Ja de var jättefina och de fanns ju naturligtvis i fler färger oxå =)

2012-05-30 @ 17:12:22
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0