marken var det ja!

Idag så var vi på Godegårdsmarken och jösses så mycket folk det var. Började med när vi kom dit så fick vi stå i bilkö i typ 20 min. Och naturligtvis vart ju jag JÄTTE kissnödig under den tiden men jag kunde hålla mig tills vi kom fram till parkeringen. Då kissade jag på mig ;-)
Hursomhelst så gick vi ett varv för att sen äta mat på gräsmatta i solskenet, härligt!!! Och huir roligt är det inte att titta på folk då, hehehe! Såg mycket som jag kallar det "White trash" folk, oj oj oj!!!
Denna gång så köpte vi med oss 5 påsar med bröd, några påsar med kryddor och Naturgodis. Till min besvikelse när vi skulle köpa godiset så hade dem inte frystorkad jordgubb =( Det är ju sååå gott! Men det fick bla. bli Tiramisumandel och den var väldigt god den med.



Ja det var den dagen de!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nova är så söt att jag vill äta upp henne på den här bilden :)

2012-05-03 @ 15:12:58
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är hon =)

2012-05-03 @ 15:19:59
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0