OMG!!!

Ja just det OMG!!! Igår när vi var på Marieberg vart vi, mest Örjan hihi, helt Starstrucked, hahaha!
När vi var inne på Panduro viskar Örjan till mig att kolla bakom dig. Jag vänder mig om och vem står inte där om Pär Ola, hästbonden från Bonde Söker Fru 2011! Efter en stund kom hans fru oxå.
Inte för att jag tycker att han är speciellt snygg eller så men jag kan ju säga att han ser ju lite bättre ut i verkligheten än vad han gör i Tvrutan allafall. Hon däremot såg väldigt White Trashig ut, hahaha!
Örjan tyckte vi skulle ta en bild och skicka in till Hänt Extra, hehehe!

Sen när vi hade handlat på Coop, precis utanför systemet tycker jag mig känna igen en kvinna som går förbi. Hmm vart har jag sett henne? Aha!!! Det var Julia Rosqvist som medverkade i ett program som hette Jobbjägaren som gick på Kanal 5 i våras. Programmet gick ut på att hon skulle hjälpa/coacha människor som var arbetslösa att komma ut på arbetsmarknaden igen. Det var ett rätt så bra program faktiskt.

Vad kan jag säga, Marieberg var kändistätt igår.... Av B-kändisar, hahaha!!!
Köpte lite kläder till Nova annars och strumpor till mig själv, hehehe, plus lite annat grejs oxå =)

Idag ska vi äta lunch hos Svärmor&far. Vi ska gå dit har vi bestämt för nu på sista tiden så har det blivit liiite för mycket av det goda =)

Hej Svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Julia har jag gått utbildning hos :) Hon är helt underbar! Kul att se lite "kändisar" ;)

2012-05-23 @ 09:18:50
Postat av: Susanne

Ja från det man såg från programmet så verkar hon ju vara väldigt bra.

2012-05-24 @ 21:26:59
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0