Pilatesboll!

Efter Babysimmet så var vi hem till Carro. Hon är f.d ägare på Full Fart där vi tränade i några år. Ja hursomhelst så hämatde jag mina spinningskor som jag har haft legat där länge och sen så fick jag med en pilatesboll oxå. Så nu ska det börja tränas med den. Jag hoppas att jag ska komma igång på riktigt men det känns bra och jag är rätt så motiverad, hehehe!
Dessa övningar hade jag jättesvårt för då vi tränade på Full Fart. Jag och balans är ju i princip lika med NOLL, hahaha! Jag vart lite förvånad då det gick bra nu, var inte alls så svårt faktiskt.
 

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Jag provade detta på lin Pilatesboll, faaan vad det var jobbigt och svårt.. Speciellt när jag hade lite dåligt med luft i bollen oxå... Hahaha!!!

2012-10-25 @ 07:42:12
URL: http://rogersdottern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0