Hmmm....

Har kollat runt lite på tapeter till Novas rum och har hittat dem här två som ska vara fondtapeter. Den turkosa ska jag isåfall ha på ena långsidan av rummet (ni som vet hur datarummet ser ut så är det väggen mot vägen jag menar). Den andra tapeten skulle jag vilja ha på väggen där fönstret är. Resterande två väggarna blir nog en helvit tapet. Tror ni att det kan bli bra kanske?
Ja det tåls att tänka på =)
 
Hmm nu när jag ser dem ihop så kanske det blir för plåttrigt, eller vad tycker ni? Fan nu kanske jag måste tänka om. Suck!!! Men jag tycker ju båda är väldigt fina... Beslutsångest!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica Virtanen

Jag tycker den med fjärilar är väldigt snygg ;) Jag skulle nog bara ha den och sen dom andra väggarna vita..... Eller så skulle jag kolla in en riktigt färgglad tapet och ha dom andra väggarna vita :) Kram

2012-09-19 @ 23:37:01
Postat av: Rogersdottern

Mycket snygga tapeter båda 2 ju!! Jag ska komma o kolla på dim IRL så ska jag säga vad jag tror... :-) Kram

2012-09-20 @ 20:00:07
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag tycker att du ska välja den med fjärilarna och ta den rosa nyansen på fjärilarna o måla på en av väggarna brevid tapeten. De andra två väggarna tycker jag du ska måla vita :)
Puss & Kram

2012-09-20 @ 23:30:47
Postat av: Maritta

Håller med Lollo...

2012-09-21 @ 08:27:29
Postat av: Emma

OCH JAG TYCKER att det är dags för ett nytt inlägg här!!! Tapeter är jag inge bra på tyvärr... men blogga NU!! Jag vill ju läsa något roligt varje dag efter jobbet!!

2012-09-25 @ 21:24:01
URL: http://emmarapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0