Kuuulllll!!!

Tidigare i somras vart jag tilfrågad av min syster Jenny om jag ville hänga med på Ladies Night i Oktober. Eftersom jag inte visste om jag fortfarande ammade eller inte så tackade jag nej. Men nu ammar jag ju inte så jag ringde till Jenny och hon tyckte att jag skulle boka en biljett. Sagt och gjort så gjorde jag det igår. Åh vad jag längtar! Ska bli så kul att gå med Jenny och min andra syster Virran plus fyra till. Innan ska vi äta på Efesos, MUMS!!!!
 
Den enda karl som är snyggast i det här gänget är väl ändå Stenmarck =) De är andra är säkert bra och charmiga oxå men Stenmarck är läckrast, hahaha!!! Den där Timell har jag dock lite svårt för, hehehe!

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

ÅÅÅHHHH!!! Vad kul vi ska ha det!!!! Watch out, here we come!!!!!! :-D BRA BRA BRA att du ska med!!! KRAM!

2012-09-27 @ 19:55:15
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Fia

Åh vad roligt!! Ni kommer få så kul den kvällen! Stenmark o Johnsson brukar showa utav bara f*n!! :)

2012-09-27 @ 20:15:54
Postat av: Susanne

Fia: Ja det ska bli skitkul! Har ju aldrig varit på det förut så... :-)

2012-09-29 @ 09:30:45
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0