Nova!!!

Idag blir våran fina Nova 8 Månader! Tiden går fort kan jag säga =) Idag har vi varit till Marieberg och inhandlat present till Nikki som fyllde 4 år igår. Grattis i efterskott till dig Nikki gumman.
 
Och igår var jag hemma hos Lollo för ett Pomp De Luxe Party. De har sååååååååååå fina kläder till barn. Ville egentligen ha allt man kan köpa till tjej med det fick bli en blus och ett par coola byxor =)
Det var en himla trevlig stund jag hade hemma hos dem. Ni är så goa hela familjen Scott+Lilian =)
Byxor           Blusen
 
Kram på er!

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nova kommer bli så fin i de där kläderna!
Hade jag haft en flicka skulle jag lagt beslag på de där byxorna också!

Det var jättekul att Du kom! Du fyller mig med energi! <3

Mysigt att vi ses på söndag igen :)

KRAMAR

2012-09-14 @ 00:16:23
Postat av: Susanne

Tack vad gullig du är Lollo! Du fyller mig med energi oxå, big time!!!

2012-09-14 @ 15:13:28
URL: http://www.suzzibuzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0