vi döper den till Göran =)

Imorse förstår ni när jag stod i köket och gjorde iordning min frukost så tittar jag ut genom fönstret och vad får jag se? Jo ett litet mårddjur, jag tror faktiskt att det var en iller, som hoppar runt i vår trädgård. Den var JÄTTESÖT!!! Men naturligtvis innan jag hinner få upp kameran och ska filma så springer den iväg bort mot altanen. Så den kanske bor där =) Ja det är ju inte ofta man ser en "vild" iller.
Finns det vilda illrar förresten? Ja den var ju rätt så stor allafall så det kan inte ha varit någon hermelin, vessla eller någon typ grävling. Men vad vet jag... Hahahaha!!!!
Annars idag så har Elin, Ebba och Filip varit här. Mycket trevligt som vanligt.
 
Igår (Tisdag) var jag iväg på Babysim. Denna gång skulle vi få dyka med barnen. Det gick jättebra med Nova och det var ju meningen att man bara skulle doppa deras ansikte i vattnet (inte hela huvudet) men efter ett par gångers dykande så var hela Nova under vattnet. Det gick jättebra och hon vart varken ledsen eller rädd. Så detta ska bli spännande och se hur det går framöver.

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Den där Nova, hon kan hon!!!! GO Nova GO!!!! OH, jag ville ju se det lilla djuret!!! Nästa gång om du ser den måste du vara berädd!! :-D Kram

2012-09-26 @ 19:13:25
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: emma

"Den var rätt så stor så det kan inte ha varit en grävling"??? Hur stor var den egentligen ;)

2012-09-26 @ 21:52:28
URL: http://emmarapp.blogg.se
Postat av: Susanne

hahaha! Jag tänkte inte riktigt ordenligt ser jag nu när jag skrev till grävling. Tokigt!!!

2012-09-26 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0