Fortsättning följer...

Angående mitt hår, hehehe!
Har kört tre gånger med silverschampoo och visst så är det fortfarande lite gula nyanser/partier kvar uppe på håret men inte alls lika farligt som det var i söndags allafall, skönt de!
När jag tittade mig själv i spegeln i Måndags morse så tänkte jag att om detta inte blir bättre så kommer inte jag att kunna visa mig bland folk, hahaha!!!
Ja nog om det...

Idag på fm så var Nova och jag upp till Gryt och hälsade på en sväng.
Sen på em så for vi iväg på Öppna förskolan i Pålsboda. Där till fikat bjöds det på semlor och det kan man ju inte tacka nej till, hehehe!
Det var mycket roligt och trevligt! Ska dit på Torsdag igen :-) Skönt att ha lite att göra om dagarna.

Nu ska jag göra en omelett, gott gott!
Hej Svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Härligt att du bloggar igen!!! Håret kommer nog bli bra ska du se!!! Kram

2013-02-14 @ 17:52:53
URL: http://rogersdottern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0