Nu är jag här igen!

Ja ja ja jag vet att det var ett tag sen jag skrev så jag tänkte att jag skriver väl ett tråkigt inlägg nu då allafall :-)

Igår så hade våran vän Henkan 30-årsfest hemma hos sig. Nova fick vara kvar hemma hos Farmor&Farfar och det hade gått jättebra :-)
Allafall så var festen väldigt rolig med god mat och jag minns knappt inte när jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Alltså den där Nicklas har man så jävla roligt med. Vi två satt väl och asgarvade åt varandra (och åt andra) i princip hela kvällen. Ja det var sååå kul!!!

Idag, Söndag, så var Jenny&Bure här en sväng. Jag skulle blondera håret och behövde då Jennys hjälp. Men resultatet vart ju inte det bästa, hahaha! Helt vit i hårbotten och lite gul i resten av håret. Men jag tvättade håret med silverschampoo och lät det sitta i en stund och jag tycker faktiskt att det blev lite bättre. Så efter några tvättar med det så kanske det kommer att se bra ut, hehehe!
Jag får väl stanna hemma denna vecka kanske?! ;-)

Ja annars så har jag börjat att jobba lite extra och denna helg jobbade jag i lördags. Det gick bra men det är väl inte så att man saknar jobbet direkt men det är ändå skönt att få komma hemifrån och göra något annat :-)

Och Nova går för fullt. Hon går mer än vad hon kryper. Förra helgen hade hon feber och efter hon vart frisk från det så var hon väldigt kinkig, hade dålig matlust osv. Vi tror att det kan vara tänder pågång men det har inte dykt upp några ännu...

Ja det var väl allt för denna gången :-) So long!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du får gå med turban på huvet! Eller en Fez vore gulligt :)
Du får lägga upp en bild på färgresultatet så vi kan avgöra ;)
Puss o Kram

2013-02-11 @ 01:40:08
URL: http://homealalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0